Thứ Ba, 3 tháng 7, 2018

Auto news on Youtube Jul 3 2018

I am Romeo Kia

And July 31st it all ends for the Sorento!

What is it?

The 2018 Sorentos

You can lease them until the end of July

You can lease this one for just $169 a month*

Just $169 a month!

Where do ya' see 'em?

See 'em all at RomeoKia.com

For more infomation >> 2018 Kia Sorento Special Lease Deals & Offers | $169/mo | Until 7/31 | @ RomeoKia.com | 12401 - Duration: 0:16.

-------------------------------------------

Дефлектор капота Киа Cпортейдж 3. Мухобойка на капот Kia Sportage 3. Tuning. Тюнинг обзор - Duration: 0:41.

For more infomation >> Дефлектор капота Киа Cпортейдж 3. Мухобойка на капот Kia Sportage 3. Tuning. Тюнинг обзор - Duration: 0:41.

-------------------------------------------

Mujhe Paison Ki Zaroorat Thi Mian ne Ya Wazifa Kia Mujhe Paise Mil Ge | Ameer Hone ka Wazifa - Duration: 3:47.

Mujhe Paison Ki Zaroorat Thi Mian ne Ya Wazifa Kia Mujhe Paise Mil Ge | Ameer Hone ka Wazifa

For more infomation >> Mujhe Paison Ki Zaroorat Thi Mian ne Ya Wazifa Kia Mujhe Paise Mil Ge | Ameer Hone ka Wazifa - Duration: 3:47.

-------------------------------------------

Kia Sorento volta a ser vendido na versão mais em conta como parte da linha 2018 - Duration: 5:25.

For more infomation >> Kia Sorento volta a ser vendido na versão mais em conta como parte da linha 2018 - Duration: 5:25.

-------------------------------------------

KIA Ceed trzeciej generacji. Wreszcie bez apostrofu w nazwie, oprócz tego niczego jej nie brakuje - Duration: 14:13.

KIA Ceed trzeciej generacji to właściwie samochód zaprojektowany on nowa, choć pozornie aż tak bardzo nie różni się od poprzednika

• Fot. Paweł Kalisz / naTemat Paweł Kalisz 02 lipca 2018 Ten samochód za chwilę będzie pewnie na każdej polskiej ulicy

My już mieliśmy okazję g o sprawdzić – prezentacja nowej generacji KIA Ceed odbyła się w malowniczej prowincji Algarve w Portugalii

Dzięki temu mieliśmy okazję przetestować samochód zarówno na krętych górskich dróżkach i w wąskich uliczkac,h jak i na autostradzie

Trzeba przyznać, że KIA Ceed trzeciej generacji świetnie radzi sobie w każdych warunkach

Każdy producent ma taki model samochodu, który jest jego najważniejszym produktem

W przypadku koreańskiej KIA jest to model Ceed (już bez apostrofu!). To ten samochód sprawił, że dalekowschodnia marka jest dziś tak dobrze rozpoznawalna w Europie, to w Ceed testowane są nowe rozwiązania techniczne, które później trafiają do innych modeli z szerokiej gamy koreańskiego producenta, to wreszcie Ceed wyznacza nowe trendy stylistyczne

Na rynek wchodzi trzecia generacja popularnego kompaktu. W testach wzięło udział kilkanaście samochodów KIA CEED i prawie wszystkie były

czerwone.•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Różnic w stosunku do poprzedniej wersji jest tak wiele, że bez większej przesady można powiedzieć, że to zupełnie inne auto, trochę tylko nawiązujące do swojego poprzednika stylistyką

W wyglądzie zewnętrznym zmieniono właściwie wszystko i choć zmiany mają bardziej ewolucyjny niż rewolucyjny charakter, to jednak znawcy tematu i miłośnicy marki nie będą mieli problemu ze wskazaniem różnic

W nowej Ceed pojawia się więcej linii prostych, dzięki czemu wydaje się dużo większa od poprzedniczki, choć w rzeczywistości różnice nie są aż tak duże

KIA CEED trzeciej generacji.•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Od nowa zaprojektowano zawieszenia auta

Jako że samochód adresowany jest do europejskiego klienta, to inżynierowie KIA testowali różne rozwiązania właśnie na Starym Kontynencie

Na drogach w Niemczech sprawdzano, jak auto zachowuje się na dobrej nawierzchni, na drogach w wielkiej Brytanii testowano, jak CEED reaguje na wąskie i ciasne zakręty

Później jeszcze raz wrócono do Niemiec, by przetestować samochód na naprawdę wymagających górskich trasach

Bagażnik jest duży jak na swoją klasę.•Fot. Paweł Kalisz / naTemat W efekcie udało się osiągnąć to, czego brakowało trochę poprzednim generacjom koreańskiego kompaktu

Samochód prowadzi się po prostu świetnie. Nie wykazuje ani nadsterowności ani podsterowności

Powiedzieć, że jedzie jak tramwaj po szynach to jakby nic nie powiedzieć, ja w każdym razie nie widziałem, żeby jakiś tramwaj brał ostre zakręty z taką prędkością jak Ceed i nie wypadł z torów

Dziennikarze, którzy brali udział w prezentacji, testowali właściwości jezdne nowej KIA Ceed także na torze i o ile wiem, żadnemu nie udało się wypaść z trasy

"Cztery diamenty" – element stylistyczny w światłach CEED ma się pojawić także w innych modelach koreańskiego producenta

•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Zawieszenie jest dość sztywne, więc należy się liczyć z tym, że na drogach o słabej nawierzchni nie będzie się jechało szczególnie komfortowo, niemniej należy pochwalić inżynierów KIA

KIA CEED od środka. Dalekowschodnie wzornictwo i wykonanie.•Fot. KIA W testowanym egzemplarzu zamontowany był silnik 1,4 GDi spięty z automatyczną 7-biegową skrzynią

Powiem szczerze – nie spodziewałem się, że skrzynia w "koreańczyku" może tak fajnie pracować

Nie czuć było jakiegoś ostrego szarpania, w razie potrzeby redukcja następowała bez zbędnego opóźnienia

W razie potrzeby można przełączyć na tryb sport i wówczas auto zamienia się w małego potwora

Zdecydowanie przyspiesza, ale też ostro hamuje. Moim zdaniem aż za ostro. Silnik 1,4 GDi Turbo znakomicie sobie radzi z rozpędzaniem samochodu

•Fot. Paweł Kalisz / naTemat W każdym razie do pedału hamulca trzeba się przyzwyczaić

"Łapie" dość wysoko i od razu klocki mocno dociskają się do tarczy. Trzeba trochę pojeździć, żeby wyczuć ten pedał i hamować tak, żeby pasażerowie nie skarżyli się na zbyt agresywny styl jazdy

Taka praca hamulców ma też jednak swoje uzasadnienie, skoro samochód sprawnie się rozpędza do prędkości, przy których zaczynają wariować policyjne radary, to i musi mieć sprawny układ, który nasz pojazd zatrzyma bezpiecznie

KIA CEED to zgrabny kompakt, który może się podobać.•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Ceed napakowany jest też różnymi technologiami, które ułatwiają życie kierowcom

Zresztą nie tylko im. Jest system awaryjnego hamowania – gdy radary wychwycą przeszkodę, automatycznie włącza się alarm i nieważne, czy przeszkodą jest dom, tir, pieszy czy rowerzysta

Przed zjazdem z wyznaczonego toru jazdy chroni nas system Lane Assist. Ceed wyposażony może być w tempomat, dzięki czemu można jechać autostradą niemal bez udziału kierowcy

Niemal, bowiem systemy nie dopuszczają do sytuacji, w której kierowca całkowicie zdejmuje dłonie z kierownicy

Odpowiednie czujniki to wychwycą po kilkunastu sekundach. Jak zapewniają przedstawiciele KIA, nie wynika to bynajmniej z ograniczeń technicznych, tylko z przepisów prawa

Auto może być świetnym wyborem dla młodych ludzi.•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Ceed jest autem kompaktowym, co oznacza, że jest większy od miejskich maluchów, ale jednocześnie nie ma wiele wspólnego z długimi i szerokimi limuzynami

To bardzo popularny segment, takie auta kupują zwłąszcza młode rodziny. Ceed jest na tyle duży i wygodny, żeby spokojnie można było pojechać z dziećmi nad morze, jednak na tyle mały, że parkowanie na zatłoczonych ulicach nie musi być gehenną

To trudny rynek, nowy Ceed będzie konkurować z Golfem, Astrą, Civikiem, Aurisem czy Focusem

Przedstawiciele KIA mają jednak pewność, że ich nowy produkt przekona do siebie tysiące użytkowników funkcjonalnością i jakością wykonania

Automatyczna skrzynia biegów działa nad podziw przyjemnie jak na auto tej klasy

NIe ma szarpnięć, a samochód sprawnie przyśpiesza.•Fot. Paweł Kalisz / naTemat W prezentacji brały udział auta nowe, które miały przejechane niewiele kilometrów, więc trudno wyrokować, jak będzie wyglądał samochód za rok czy pięć

W nowych samochodach materiały wykończeniowe w środku były całkiem dobrej jakości, a spasowanie elementów było doskonałe

Można mieć nadzieję, że samochody po kilku latach nie zamienią się w grzechotkę. Dodatkowym argumentem przemawiającym za kupnem KIA Ceed jest wieloletnia gwarancja na auto

Inaczej pociągnięta linia okien i inne przetłoczenia to znak rozpoznawczy trzeciej generacji CEED

•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Czy warto kupić nową Ceed? Trudno powiedzieć, na rynku jest bardzo duża konkurencja w tym segmencie

Samochody kosztują podobnie, wykończone są podobnie i wyposażenie też mają podobne

Często decyduje opinia znajomych, a tu przez wiele lat panowała opinia, że koreańskie auta są dużo gorsze od japońskich

Ale to już historia, dziś prędzej można usłyszeć, że jakością dorównują autom produkowanym w Japonii

Ceed to ciekawa propozycja, która z pewnością znajdzie wielu nabywców. Warto się nią przejechać i samemu ocenić świetne prowadzenie auta i niezłe osiągi silnika

KIA CEED jest na tyle mała, że nawet w zakorkowanym mieście można znaleść miejsce do zaparkowania

•Fot. Paweł Kalisz / naTemat Ceed trzeciej generacji nie tylko inaczej jeździ i inaczej wygląda

Zmieniła się też nazwa, zniknął apostrof. Marketingowcy KIA tłumaczyli podczas konferencji prasowej, że poprzednia nazwa sprawiała zbyt dużo problemów dziennikarzom i użytkownikom

Nowa generacja nie ma więc jednego znaczka w nazwie, ale to nie znaczy, że czegoś jej brakuje

Przeciwnie, auto jest zauważalnie fajniejsze od poprzednich wersji.

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét